SERVEI D'AUTOBUSOS

Un 72% d'usuaris satisfets amb el servei d'Autocars Nadal

Contribuir amb el medi ambient i el fet de no tenir vehicle propi són els motius principals dels usuaris de la Línia 1 i el Bus Exprés Interurbà

La guanyadora del concurs juntament amb Bartumeu GabrialMireia Reynal

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

La companyia Autocars Nadal ha presentat aquest matí els resultats de les enquestes sobre el grau de satisfacció dels usuaris en relació a les línies 1 i el Bus Exprés Interurbà. En aquest sentit, Bartumeu Gabriel, director general de la companyia ha assegurat que el balanç és satisfactori. Les xifres, doncs, indiquen que tres quartes parts dels usuaris enquestats (72,53%) es manifesten satisfets amb el servei rebut i dues terceres pars (63,61%) fan servir l'abonament mensual amb viatges il·limitats. Per altra banda, els usuaris valoren sobretot aspectes com el fet d'utilitzar el bus per contribuir amb el medi ambient, guanyar temps per a ells o pel bon tracte que ofereixen els conductors. En aquest sentit, la meitat dels usuaris de la Línia 1 i del Bus Exprés Interurbà aproven el retorn de la parada davant de l'Hotel Màgic, que s'havia traslladat prop de la CASS per les obres de Fiter i Rossell.

Així mateix, s'ha fet entrega d'un patinet elèctric a la guanyadora que va participar al sorteig que l'empresa va llençar per fomentar l'enquesta.

Autocars Nadal ha presentat també aquest matí la campanya Temps per a tu:Jo et porto per a fomentarl'ús del transport públic. "Tenim un acord amb Govern per a promocionar cada any el transport públic. Aquesta vegada hem optat per a fomentar-ho des dels mateixos busos" detallava Gabriel.

tracking