a favor d'Autea i de l'AssociaciÓ de SÍndrome de Down

Campanya de Nadal de Vall Banc amb clar accent social

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Vall Banc va estrenar ahir la campanya de Nadal, amb un accent clarament social. Sota el hashtag #moltmesquenadal, una felicitació nadalenca creada i dissenyada per sis joves amb altres capacitats del taller Anissa de Jecomdisseny, convida el públic a compartir un vídeo animat a les xarxes (https://youtu.be/PqOER6WwHak al qual també es pot accedir per un QR). Per cada compartició, l’entitat bancària es compromet a donar 0,50 euros a Autea i a l’Associació de Síndrome de Down.

“Els joves d’Anissa han treballat de valent dibuixant elements característics de Nadal basant-se en el que a ells els agrada i viuen amb la família”, va explicar la gerent de Jecomdisseny, Esther Rabassa. La tipografia utilitzada també ha estat creada per ells i “podem dir que és una tipografia amb molta personalitat i caràcter, que té un traç que no podríem aconseguir amb les tipografies del mercat”, va afegir.

Per la seva part, el director general de negoci de Vall Banc, Sergi Martín, va comentar el motiu de la campanya. “Volíem fer una campanya nadalenca amb un motiu molt social i proper al nostre país precisament en moments particularment complicats com els actuals i Anissa ho reunia tot”, va manifestar. A més, també va indicar que el procés d’elaboració ha estat molt creatiu i emocionant i el fet de proposar que es compateixi a les xarxes té un doble objectiu: “Fer difusió d’aquests col·lectius que, amb altres capacitats, fan aportacions valuoses a la societat, i ajudar econòmicament Autea i l’Associació de Síndrome de Down en els seus projectes.”

tracking