enquesta
Els clients de FEDA valoren el servei que reben amb una puntuació de 8,3
Els gairebé 700 clients de FEDA que han participat el 2021 en l’enquesta anual per conèixer el grau de satisfacció l’han valorat amb un 8,3, segons informa la companyia en un comunicat. Es tracta d’una petita millora respecte a fa dos anys, quan el resultat va ser de 8,1.
Els usuaris valoren especialment l’atenció personal, la competència professional i la capacitat de la plantilla per solucionar eficaçment els problemes tècnics. Així mateix, la companyia ressalta que es valora la resposta que han donat per pal·liar els greuges econòmics derivats de la covid-19, en els quals FEDA ha dedicat més de 6,5 milions d’euros a ajudes a les empreses i autònoms afectats.
De l’enquesta de la companyia es recullen altres conclusions, com ara la conscienciació sobre la competitivitat de les tarifes respecte als països de l’entorn. Els enquestats pensen que les energies renovables han de ser la principal prioritat de l’empresa.