MoraBanc registra un 29% més d'operacions digitals

L'entitat destaca que el mòbil és el canal d'accès més utilitzats pels clients

Daniel Martínez, responsable de Digitalització d'Experiència de Client a MoraBancMoraBanc

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

MoraBanc ha sumat un 29% més d'operacions digitals durant el 2021 que confirmen "la progressiva digitalització dels clients", segons destaca l'entitat en un comunicat. Les gestions més habituals de banca digital han estat les relacionades amb les targetes, que pugen un 56% i els traspassos i transferències que augmenten un 35% i lavia habitual d'accés dels clients és el telèfon mòbil que van fer servir el 65% dels usuaris.

MoraBanc remarca que "les millores permanents en usabilitat i operativa han estat un element d'èxit de la plataforma en línia". El responsable de Digitalització d'Experiència de Client, Daniel Martínez, afirma que "el creixement de l'ús de MoraBanc Digital per part dels nostres clients ens consolida com a referents al país i demostra el gran treball realitzat en els últims anys pels equips del banc" i avança que l'entitat inicia un nou pla de transformació "amb el compromís permanent amb la innovació per oferir més serveis digitals".

L'entitat indica que les operacions digitals han crescut un 143% en quatre anys i els accessos a distància han pujat un 80%.

tracking