espectacles

El Cirque du Soleil serà de pagament

Segons Andorra Turisme, és la fórmula per donar “exclusivitat” i “valoritzar” el producte

Un dels espectacles del Cirque du Soleil representats a Andorra.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Andorra es prepara per a MUV, l’espectacle del Cirque du Soleil que es representarà al país el mes de juliol. “Entrem en una nova era, volem valoritzar el producte i fer-lo més premium”, va assegurar Betim Budzaku, director general d’Andorra Turisme, per justificar que enguany totes les entrades seran de pagament. “La gent que estigui dempeus pagarà un preu simbòlic de cinc euros, malauradament les coses gratuïtes no es valoren tant”, va sentenciar Budzaku.

En total hi haurà 3.000 espectadors asseguts i 2.000 dempeus en cadascuna de les 22 funcions que es duran a terme, començant el 2 de juliol i acabant diumenge 31. Les representacions seran cada dia de dimarts a dissabte, amb l’excepció de l’última funció, que serà en diumenge. Segons les dades d’Andorra Turisme, la previsió és que 110.000 persones acabin visitant la carpa que, per a aquesta edició, se situarà a l’aparcament de Prada Casadet.

Enric Torres, director de productes i nous projectes d’Andorra Turisme, va assenyalar que el retorn econòmic per al país serà de prop de 21 milions d’euros, mentre que el cost de l’esdeveniment no arriba als tres milions d’euros. De fet, el Cirque du Soleil es quedarà 2,6 milions d’euros, dels quals ja va ingressar-ne 714.000 abans de l’esclat de la pandèmia que va obligar a aturar aquesta mateixa producció.

Entrades a l'albril

Com en les darreres edicions, el sector turístic disposarà d’una venda anticipada a preus “molt ajustats” amb l’objectiu que es puguin oferir paquets de viatge als visitants de fora del Principat. “L’objectiu principal és el turista, sabem que el 80% dels que venen a veure l’espectacle venen de fora; busquem que la gent vingui a l’espectacle però també donar notorietat a la marca Andorra”, va assegurar el director d’Andorra Turisme. Tanmateix, Torres va explicar que habitualment el sector turístic sol adquirir només entre un cinquanta i un seixanta per cent de les entrades, especialment les de cap de setmana.

tracking