Andbank Espanya creix en grans clients

L’entitat bancària tanca el 2021 amb 5.270 milions d’euros procedents d’aquest segment

Façana de la seu central de l'entitat bancària.andbank

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

El volum de negoci originat pels key clients que van formar part d’Andbank Espanya l’any passat es va traduir en 5.270 milions d’euros. Així ho va fer saber l’entitat bancària ahir a través d’un comunicat. En aquest sentit, l’entitat va informar que aquesta xifra ha augmentat un 25% més respecte al 2020. Els key clients, de fet, són un segment compost per individus, societats o famílies que tenen més de 5 milions d’euros a l’entitat. Un col·lectiu que va suposar el 30% del volum d’Andbank Espanya, que es va situar en 17.300 milions d’euros. Pel que fa a distincions territorials, les zones que van experimentar un desenvolupament més gran al llarg del 2021 van ser Madrid, Catalunya, Andalusia, el País Basc i València, àrees on, precisament, hi ha més penetració d’aquesta tipologia de clients.

Andbank va especificar que la firma planteja serveis especialitzats per a aquest segment, que considera estratègic, en els 23 centres de banca privada amb els quals compta a Espanya, la qual cosa ha permès multiplicar gairebé per tres la xifra del volum en key clients en els últims quatre anys. A través de la figura del director patrimonial, doncs, els grans patrimonis tenen accés a propostes adaptades al seu perfil a través de mandats de gestió personalitzats. En aquest sentit, tenen la possibilitat de seguir criteris ESG marcats pel client; assessorament independent, serveis de multijurisdicció, multicustòdia o accés a crèdit (llombard i hipotecari). Així mateix, Andbank Espanya va recordar que ofereix als seus clients l’oportunitat d’accedir als equips d’especialistes experts en diferents àmbits com la planificació patrimonial, gestió i assessorament personalitzat, inversió alternativa, inversió immobiliària o M&A, entre d’altres.

Pel que fa als anys anteriors, Andbank Espanya va gestionar el 2019 un volum de negoci de 3.000 milions d’euros al segment key clients.

tracking