Assemblea de l'Automòbil club
L'ACA amplia la inversió en promoció turística d'Andorra
El club augmenta en més d’un miler el nombre de socis i té la previsió que arribarà als 15.000 abonats d’aquí a cinc anys
L’Automòbil Club (ACA) ampliarà la inversió per promocionar turísticament Andorra al llarg del 2022. La junta va explicar a l’assemblea general ordinària d’enguany que es faran inversions per poder acollir proves com el Tour Auto París-Andorra, una de les proves més prestigioses de cotxes clàssics mundialment. “La previsió de superàvit d’aquest any serà 80.000 euros més baixa perquè preveiem fer més inversions que en l’exercici anterior. Des d’una remodelació de les oficines fins a la posada en marxa de l’equip de Sim Racing, o la promoció de l’arribada de proves automobilístiques al país per promocionar-lo”, va comentar Enric Tarrado, president de l’Automòbil Club.
El club ha tancat el 2021 amb 1.042 socis nous i ja supera els 10.500, xifra que suposa un ritme de més de 1.000 abonats nous cada any. “Tenim la previsió d’arribar a 15.000 socis d’aquí a cinc anys”, va puntualitzar Tarrado. L’ACA va notificar que durant el 2021 va créixer en tots els indicadors econòmics, sobretot en les àrees de negoci, i va millorar de manera notable els recursos propis reforçant la solvència econòmica de l’entitat. Una d’aquestes àrees és la corredoria d’assegurances, que va aportar 30.000 euros de benefici.
Durant l’assemblea,també es va presentar ACA clic, l’app de l’Automòbil Club que els pròxims dies els socis es podran descarregar. Incorpora funcions com la trucada immediata en cas d’emergència mecànica i la geolocalització del vehicle de suport i un portal d’assistència sanitària amb abast a tot el món. Tarrado va explicar que es vol continuar millorant l’oferta de descomptes i promocions de la targeta financera del Club, ACA Master, que s’ha tancat el 2021 amb un total de 3.254 targetes actives, i va afegir “llancem l’app per a tots els socis del club, però és una iniciativa que dirigim als nostres socis més joves”.
A l’assemblea també es van presentar les dates en què s’organitzarà el Ral·li turístic, entre el 6 i el 9 d’octubre.
RENOVA LA 'MISSIÓ ZERO ACCIDENTS'
L’ACA renovarà un any més la Missió zero accidents per a una quarta campanya. El contracte que va posar en marxa aquesta campanya fa tres anys va acabar el 2021. L’ACA i el ministeri d’Economia, del qual depèn el departament de Transports, han arribat a un acord pel qual el 2022 es posarà en marxa una quarta edició, encara pendent de definir de la Missió zero accidents.