ESQUÍ

Grandvalira tanca la temporada amb 137 dies d'obertura

El domini ha tingut una millora en el perfil mig del client augmentant la despesa mitjana per visitant

Grandvalira tanca la temporada amb uns ingressos similars al 2018-2019Grandvalira

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Grandvalira Resorts ha tancat la temporada d'hivern 2021-2022 amb unes xifres de negoci prèvia a la pandèmia, segons informa el domini en un comunicat. Així, en els 137 dies d'obertura s'han assolit1.722.991 dies d’esquí, la qual cosa suposa una lleugera caiguda de l’1,6% respecte a la temporada 2018-2019, l’última sense afectació per la covid-19. Tanmateix, s'ha produït una millora en el perfil mig del client augmentant la despesa mitjana per visitant. El dia de més afluència a Grandvalira va ser el 26 de febrer, coincidint amb l’inici de les celebracions de la setmana de Carnaval, amb un total de 25.140 esquiadors.

Pel que fa a Ordino Arcalís,s’han obtingut un total de 148.000 dies d’esquí, fet que representa també una caiguda amb relació a la temporada 2018-19. En aquest cas, el domini esquiable s'ha vist afectat pels dies de tancament a causa dels temporals.En total, l’estació ordinenca ha obert 139 dies, i el dia de més ocupació va ser també el 26 de febrer amb 2.873 esquiadors.

D'altra banda, la societat informa que aquesta temporadano s’ha pogut recuperar encara el 100% del client internacional a causa de les restriccions per la pandèmia i per la guerra a Ucraïna. Els mercats que han tingut un bon comportament al llarg de la temporada, han estat especialment els de proximitat, especialment pel que fa al francès amb un augment del 8% i al provinent de Madrid i la zona centre d’Espanya amb un increment del 6%. També s’ha registrat una bona afluència de britànics.

Pel que fa a l'augment d'ingressos les vendes als webs i a les aplicacions han augmentat un 137%, en el cas de Grandvalira, i un 123%, en el d’Ordino Arcalís, respecte a la temporada 2018-19. La mateixa línia de creixement s’ha produït en les compres del Forfet Plus+ i el Forfet de Temporada, que han augmentat un 110% i 11%, respectivament.

Grandvalira ha invertit aquesta temporada 6,7 milions d’euros que s’han destinat principalment al projecte del nou L’Abarset, així com a la creació de noves estructures, a la innovació tecnològica, a la millora de serveis per a la pràctica de l’esquí i l’snowboard i a les novetats en l’oferta de restauració.Pel que fa a Ordino Arcalís, aquesta temporada ha invertit 1 milió d’euros en diverses millores sobre el terreny, en la seva proposta gastronòmica, la digitalització de sistemes i processos, així com en elnou Mirador Solar de Tristaina.

tracking