Promoció turística
Andorra Turisme inverteix 2,5 milions en la campanya d'estiu
L'objectiu és mantenir el fil de "Andorra Atípica" com a marca del país durant els propers anys
Andorra Turisme ha invertit 2,5 milions d'euros en la nova campanya d'estiu. Aquesta campanya renova el to de les darreres i afegeix l'eslògan "Andorra Atípica", que segons explica el director general d'Andorra Turisme ha de ser el fil conductor de la promoció de la marca del país durant els anys vinents.Budzakuassegura que "per crear una nova imatge es vol demostrar que Andorra no és la típica destinació turística". "La idea és diferenciar-se de la majoria de destinacions que hi ha al nostre entorn", afegeix. De cara a la campanya d'estiu, el ministre de Turisme, Jordi Torres, assegura que la previsió d'entrades al país pot ser entre un 3% i un 5% més alta que en les èpoques prepandèmiques.
La campanya se centra en l'oferta de natura del país i l'objectiu és ampliar la projecció internacional a través de campanyes a Bèlgica, Suècia, Itàlia, Països Baixos i el Regne Unit, com a part del treball d'Andorra Turisme per fomentar un turisme al país que duri tot l'any. El finançament de la campanya és similar de les prepandèmiques i més baix que la campanya del 2021 que amb un pressupost de 3,3 milions d'euros ha estat qualificada d'"excepcional" per Jordi Torres. 2,1 milions d'euros van a la promoció de la campanya a mitjans, 95.000 euros van a les campanyes amb turoperadors i 300.000 euros van a la col·laboració amb Disney iNationalGeograficper promocionar els espais naturals del país.