Turisme

Atypical Andorra, primer premi als Kantar Creative Effectiveness Awards

L’anunci de la campanya d’estiu ha estat escollit com el més creatiu i efectiu entre 4.800 campanyes

Un fragment de l'anunci

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

L’anunci de la campanya d’estiu d’Atypical Andorra ha rebut el primer premi dels “Kantar Creative Effectiveness Awards 2022”, uns guardons que premien les campanyes digitals i de televisió més creatives i efectives del 2021 basant-se en l’opinió dels consumidors, segons informa Andorra Turisme en un comunicat. En aquest sentit, l'espot de la campanya d'estiu d'Andorra Turisme ha estat escollit com l'anunci més creatiu i efectiu entre 4.800 campanyes testades del mercat espanyol.

Així, segons destacaKantar, "la campanya publicitària d’Andorra Turisme lidera el rànquing del 2022 amb Atypical Andorra d’ Ogilvy, una campanya centrada en la diferenciació i l’humor i que destaca gràcies a un caràcter molt inspiracional i a l’ús d’imatges que al·ludeixen a l’emoció i al gaudi". En aquest cas concret, la voluntat de la campanya, segons defensa l'organització, ha estattransmetre experiències inspiradores que emocionin als espectadors i sobretot, amb un to desenfadat i amb sentit de l’humor. De fet,un dels principals objectius d’aquesta campanya, segons l'entitat, ha estat treballar la diferenciació i la aspiracionalitat dels missatge presentant l’oferta turística d’Andorra d’una forma fresca i desenfadada.

tracking