nova temporada

La facturació de l'estiu a Grandvalira suposa un 2% del total anual

El domini preveu rebre 130.000 visitants, un 5% més respecte a la temporada passada

Tirolina de Grandvalira.GRANDVALIRA

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La facturació de l’estiu de Grandvalira en aquests moments és de prop d’un 2% en comparació amb tota la temporada. Així es va anunciar ahir al matí durant la presentació de les activitats de la temporada d’estiu 2022 del domini. Una xifra que els directius de Grandvalira consideren encara poc significativa i voldrien incrementar.

Per altra banda, durant l’acte, també es va avançar que el domini espera rebre uns 130.000 visitants al llarg d’aquest estiu, una xifra que representaria un augment del 5% respecte a la temporada passada. L’acte –en què es va anunciar el nou lema amb què s’encara la temporada estiuenca: L’estiu sense límits– va ser conduït per Xavier Salinas, director de desenvolupament de negoci de Grandvalira, i pels directors generals de Grandvalira David Hidalgo i Juan Ramon Moreno. En aquest sentit, Hidalgo va indicar que “aquest estiu confiem poder repetir l’èxit de l’any passat, ja que les reserves, de moment, així ho indiquen”, mentre que Salinas va posar en relleu que Grandvalira “és un destí gastronòmic durant l’estiu gràcies a l’oferta de primer nivell” de les seves propostes, com ara el restaurant del llac dels Pessons, un dels punts més emblemàtics de l’estació. A més, durant la presentació, Moreno va assegurar que valora molt positivament les quotes d’estiu. “D’aquesta manera podem fidelitzar treballadors interns. Gent que ja ve rodada”, va apuntar.

Ordino Arcalís, per altra banda, aposta pel lema On es para el temps, amb el qual es vol refermar que l’estació és el lloc ideal per connectar amb la natura i relaxar-se, a més de ser una referència al mirador de Tristaina.

EL MON(T) MÀGIC FAMILY PARK ESTRENA TRES ACTIVITATS I PAQUETS D'ENTRADES

Grandvalira i Ordino Arcalís han enriquit la seva oferta. En aquest sentit, el Mon(t) Màgic Family Park estrenarà tres activitats: el QuickFlight, el Red Shark i les Push Bikes. El QuickFlight és un salt des d’una plataforma de set metres situada just al costat de les plataformes de salt del BigAirBag. De fet, la plataforma, que estarà a punt a final de juny, serà una ampliació de la ja existent, i en aquest cas s’equiparà els usuaris amb un arnès de cintura per al salt. Les Red Shark són unes bicicletes col·locades damunt d’una taula molt semblant a les de paddle surf, de manera que es pot gaudir de la sensació de pedalar per sobre de l’aigua. Les Push Bikes, per la seva banda, són circuits de bicicletes sense pedals per a infants d’entre 3 i 5 anys. Es tracta d’una activitat senzilla, pensada per a la iniciació i en la qual els pares podran acompanyar els fills. Per practicar aquestes activitats Grandvalira Resorts ofereix tres nous packs d’entrades al parc. El parc estarà obert ininterrompudament fins a l’11 de setembre, i a partir d’aleshores i fins al 12 d’octubre obrirà els caps de setmana i festiu. Grandvalira Resorts ha volgut premiar un any més la fidelitat dels clients. És per aquest motiu que amb el forfet de la temporada d’hivern es tindrà accés lliure als diferents telecadires i remuntadors.

tracking