gastronomia
L'Andorra Taste popular ven més de 20.000 consumicions
“Destacaria que ha estat un esdeveniment únic”, va assegurar ahir el director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, en la seva valoració de la primera edició de l’Andorra Taste. Durant els tres dies que han durat les jornades, que van incloure conferències de xefs reconeguts mundialment i un espai popular per als visitants, s’han venut 23.000 consumicions. “El balanç és molt bo, perquè si mirem la part del congrés, hem tingut alguns dels millors xefs del món, procedents de 26 països diferents, i si parlem de la jornada popular, parlem de més de 23.000 consumicions, 15.000 de tapes i 8.000 de begudes”, va detallar Budzaku.
En aquest sentit, el màxim responsable d’Andorra Turisme va remarcar que la intenció és mantenir el format per a l’any vinent, així com per mantenir l’espai. Sí que va reconèixer Budzaku que cal millorar “aspectes tècnics”, com pot ser ampliar els espais en els quals la gent pugui consumir d’una manera més còmoda.
El director d’Andorra Turisme va remarcar que, amb aquest esdeveniment, “s’ha posicionat Andorra al món i s’ha donat visibilitat internacional als cuiners del país”. Va assegurar que el repte principal per a l’edició següent és aconseguir mantenir el nivell dels xefs que vinguin a participar en el cicle de conferències.
PENDENTS DEL MOUNTAIN MUSIC
El director d’Andorra Turisme també va confirmar que en els propers dies es començarà a detallar el cartell del Festival Mountain Music. “Tot just comencem ara a mirar el mercat, perquè no es negocia amb els artistes quan són en el millor moment de l’any”, va detallar Betim Budzaku, que va reiterar que el festival serà a final d’hivern fent coincidir el festival amb les Finals de la Copa del Món d’Esquí Alpí. D’altra banda, Budzaku també va remarcar que la intenció d’Andorra Turisme és tirar endavant un festival de música clàssica al mes de maig, fusionant tots els esdeveniments relacionats que actualment hi ha al país en un de sol.