s'ha restablert el funcionament habitual
Una avaria tècnica al SAAS obliga a reprogramar visites
El servei informàtic i telefònic van quedar interromputs una hora
El sistema informàtic i telefònic de l’hospital Nostra Senyora de Meritxell va quedar interromput ahir per culpa d’una avaria tècnica, segons van informar fonts del SAAS al Diari. La incidència en les tecnologies es va produir pels volts del migdia i va bloquejar el funcionament de l’hospital, que va quedar incomunicat durant almenys una hora. A la una del migdia els tècnics va poder recuperar el funcionament habitual de l’hospital, restablint les connexions.
La incidència tècnica va afectar tots els serveis del centre mèdic i va tenir importants repercussions també per als usuaris, que en alguns casos no van poder ser atesos tal com estava previst. En concret, els professionals es van veure obligats a reprogramar cites del calendari davant la impossibilitat d’accedir a les històries mèdiques dels pacients, fet que no permetia als professionals disposar de la informació necessària per oferir una correcta atenció. Així mateix, l’avaria va impedir les connexions i, consegüentment, no es van poder cobrar els actes mèdics que s’havien dut a terme.
Restablert el servei
Els tècnics de l’hospital van treballar per solucionar l’avaria i van aconseguir recuperar el funcionament habitual del centre mèdic passada la una del migdia, segons van indicar des del SAAS al Diari.