Els cursos de la Cambra tenen més de mil alumnes a l'any
MoraBanc pren el relleu de BancSabadell i patrocina les formacions
Vuitanta cursos i més de mil alumnes a l’any. Són les xifres de la formació que ofereix la Cambra de Comerç a les empreses i als seus professionals per tal de capacitar-los per a nous reptes, com la transformació digital, o bé perquè s’adaptin a les disposicions legals canviants, dos dels exemples de l’oferta divulgativa de l’entitat. Uns cursos i tallers que des del 2014 comptaven amb el patrocini de BancSabadell i que ara assumeix MoraBanc un cop s’ha formalitzat la integració bancària i la desaparició de BSA.
El president de la Cambra, Josep Maria Mas, i la directora de comunicació i marca de MoraBanc, Mireia Maestre, van oficialitzar ahir al migdia l’acord que permet reduir el preu que han d’abonar els usuaris per beneficiar-se d’aquestes formacions. “La nostra voluntat és que l’empresa andorrana i els professionals siguin competitius, i és a través de les formacions que es milloren les habilitats professionals i es capacita la persona treballadora. Per això, les subvencions són tan importants, ja que motiven l’empresariat a actualitzar-se i a promocionar-se professionalment”, va manifestar Mas. Maestre, al seu torn, va destacar l’oportunitat que representa per a MoraBanc aquest patrocini, perquè significa “estar a prop del teixit empresarial i donar una empenta a la millora contínua empresarial”.