Andorra Turisme destina 115.000 euros per promocionar-se a Madrid

L'entitat ha contractat tour operadors per fomentar Andorra com a destinació turística en el mercat francès i britànic

Andorra participa a la fira FITUR posicionant-se com a destinació de natura

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Andorra Turisme ha fet pública al BOPA d'aquest dimecres l’adjudicació mitjançant contractació directa de la seva participació, en la Fira de Turisme Fitur 2023 a Madrid, per promoure la destinació Andorra per un import de 55.000 euros aInstitución Ferial de Madrid – IFEMA MADRID.

Així mateix, la parapública destina 60.000 euros aForo de Debate, SLU per la seva participació, en el certament gastronòmic Madrid Fusión 2023 per a promoure la destinació Andorra en el mercat espanyol com a destí gastronòmic, amb la participació de cuiners del país, i per promoure l’edició 2023 de l’esdeveniment gastronòmic Andorra Taste.

Per altra banda, l'entitat fa pública l’adjudicació mitjançant contractació directa d’un Tour Operador que promogui la venda de paquets turístics amb destinació Andorra en el mercat de la neu del sud de França. En aquest cas, l'adjudicatari ésLa Noche Voyages, SL. La parapública també ha contractat Andorra Travel Service ATS, SL com a Tour Operador que promogui la venda de paquets turístics amb destinació Andorra al Regne Unit i Irlanda.

En aquesta línia, el ministeri de Turisme ha fet públical’adjudicació mitjançant contractació directa a Tui UK Limited, per portar a terme el projecte anomenat 'Pla de consolidació del posicionament d’Andorra al Regne Unit i altres mercats de neu' amb l'objectiu d'incrementar la quota de mercat d’Andorra com a destinació en aquests mercats emissors.

tracking