adjudicació

Més de 100.000 euros per promocionar el país a Madrid

Andorra Turisme treballa per promoure el Principat com a destinació turística i gastronòmica, també a França i al Regne Unit

Andorra Turisme a la Fira Fitur del 2022.arxiu

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Andorra Turisme ha fet públiques al Butlletí Oficial del Principat d’Andorra (BOPA) diverses adjudicacions per tal de promocionar-se a diversos països. La més recent data d’ahir, quan Andorra Turisme va fer pública l’adjudicació mitjançant contractació directa de la passada participació en la Fira de Turisme Fitur 2023 a Madrid, per promoure la destinació Andorra per un import de 55.000 euros a Institución Ferial de Madrid-Ifema Madrid.

També amb destí Madrid, la parapública ha revelat que destina 60.000 euros a Foro de Debate, SLU, per la seva recent participació en el certament gastronòmic Madrid Fusión 2023. L’objectiu era promoure Andorra com a destí gastronòmic en el mercat espa­nyol, amb la participació de cuiners del país, i promoure l’edició del 2023 de l’esdeveniment gastronòmic Andorra Taste.

França i el Regne Unit

Així mateix, l’entitat ha fet pública l’adjudicació mitjançant contractació directa d’un operador turístic que promou la venda de paquets amb destinació Andorra en el mercat de la neu del sud de França. L’organisme també ha contractat Andorra Travel Service ATS, SL, com a turoperador que promogui la venda de paquets turístics amb destinació Andorra al mercat del Regne Unit i Irlanda.

En darrer lloc, el ministeri de Turisme ha fet pública l’adjudicació mitjançant contractació directa a Tui UK Limited, per portar a terme el projecte anomenat pla de consolidació del posicionament d’Andorra al Regne Unit i altres mercats de neu, amb l’objectiu d’incrementar la quota de mercat com a destinació en aquests mercats emissors.

tracking