se celebrarà del 30 de març al 2 d'abril
Elrow ven les 8.000 entrades i 3.300 acompanyades de forfet per esquiar
Grandvalira aposta per la música per “completar l’experiència” que s’hi ofereix
Grandvalira vol que la música sigui un complement a “l’experiència que s’ofereix” i que permeti arrodonir una jornada d’esquí. Així ho va explicar el director general de Grandvalira, Juan Ramón Moreno, que va assegurar que “és un fet que ja està succeint en el món de l’esquí, no som els únics que estem fent aquesta aposta; però és veritat que hi ha una sèrie d’estacions que ens estem posicionant d’una manera estratègica”. Així, festivals com l’elrow (que se celebrà del 30 de març al 2 d’abril) tenen com a objectiu convertir l’estació d’esquí en un espai per “gaudir d’una experiència completa”. En aquest sentit, Moreno va explicar que el festival ja ha venut les 8.000 entrades que hi havia disponibles “fins i tot abans que s’anunciés el cartell”.
A més, d’aquestes el directiu de Grandvalira va explicar que 3.300 van acompanyades de la compra d’un forfet per esquiar. “Serà un desplegament espectacular amb activitats durant el dia per a tota la família –que s’ubicaran més a l’espai de Grau Roig– i altres de nocturnes, ja més lligades a la festa”, va detallar Moreno, que va afegir que pràcticament tots els sectors de l’estació estaran implicats en el festival.
De fet, una de les característiques que Moreno va posar en valor va ser el fet que, a més que les pistes en concret no es veuran afectades, Grandvalira disposa de prou espais per poder organitzar festivals d’aquesta magnitud sense que suposi una complicació per als usuaris habituals de l’estació. “No és necessari ampliar ni construir espais concrets per a aquests esdeveniments, ho hem demostrat en el passat amb concerts a la plataforma de Soldeu o habilitant els pàrquings de les estacions, els quals es poden utilitzar sense que perjudiqui el negoci de l’estació, és més una qüestió de trobar els moments adequats”, va asseverar el director general, que si bé va posar en valor “l’aposta que fem per la màxima qualitat en aquest tipus d’esdeveniments”, va reconèixer que encara avui dia els ingressos que es generen no són prou significatius dins el compte d’explotació.
15.000 PERSONES A L’ABARSET
L’aposta de Grandvalira per la música no només passa per l’organització de festivals, sinó també per espais habituals a l’estació. Així, Moreno va destacar que durant aquesta temporada més de 15.000 persones ja han passat per l’Abarset, un espai dedicat a l’après-ski. “L’Abarset és el nostre vaixell insígnia; aquest any s’està consolidant després d’un inici complicat per les restriccions pandèmiques”, va explicar el director general, que també va defensar que “cada cop necessites més esforços per mantenir la qualitat que ens ha convertit en una referència europea; tenim gent que ve només a gaudir d’aquest espai i als residents els atrau molt gràcies a la música i a l’espai”.