ensenyament

El ChatGPT i la salut mental, al programa de l'Aula d'Estiu de l'UdA

La setena edició ofereix cinc propostes que abordaran diverses temàtiques

La seu de la Universitat d'Andorra.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La Universitat d’Andorra (UdA) organitza, la segona quinzena de juny, la setena edició de l’Aula d’Estiu, un programa de cursos d’estiu dirigit especialment a estudiants i personal de l’UdA, però obert també al públic en general. La iniciativa té cinc propostes que abordaran temes com la ciberseguretat i la irrupció del ChatGPT, la salut mental, la grafologia o l’accessibilitat, i l’expert en transformació digital Genís Roca serà l’encarregat d’impartir el darrer seminari, que porta per títol Tecnologia i educació. On som i cap on anem? L’Aula d’Estiu arrencarà el 19 de juny amb una formació sobre l’atenció als estudiants amb problemes de salut mental, a càrrec d’Hugo Rovira de Saralegui i Mar Batet, que detallaran les barreres i els hàndicaps que dificulten l’aprenentatge, donaran recomanacions i faran un abordatge de casos i supòsits. La segona proposta porta per títol La grafologia: una eina per conèixer-te. Digues-me com escrius i et diré com ets, i tindrà lloc el 20 de juny a càrrec de la grafòloga i grafoterapeuta Montse Perelló. El 26 de juny tindrà lloc un seminari sobre ciberseguretat i intel·ligència artificial, que farà especial èmfasi en les funcions i característiques del model de llenguatge natural avançat ChatGPT. Serà a càrrec d’Eduardo López, advocat i consultor en protecció de dades, ciberseguretat i compliance. La quarta formació programada servirà per aprendre a fer accessibles digitalment documents de text i presentacions, per tal d’aconseguir un aprenentatge ubic i inclusiu. L’última proposta serà impartida per Genís Roca, especialista en processos de transformació empresarial i social, desenvolupament de negoci i cultura digital. L’objectiu serà oferir una perspectiva sobre la relació entre la tecnologia i l’educació i proposar eines per a la gestió de la transformació digital a les institucions educatives.

tracking