MoraBanc renova l'aplicació mòbil i inclou el servei de Bizum

Els 58.000 usuaris de la banca digital ja poden enviar diners pel mòbil des d’ahir

La nova aplicació de MoraBanc amb Bizum.MB

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

MoraBanc va estrenar ahir la nova aplicació mòbil que inclou fins a 15 novetats i millores, entre les quals hi ha la funcionalitat Bizum. “Uns 58.000 usuaris de la banca digital de MoraBanc poden fer servir Bizum des d’ahir sense la necessitat d’obrir un compte nou”, destaca el comunicat de la companyia, que afegeix que “amb només dos clics ja poden fer servir aquest servei d’enviament de diners sense comissions”. D’aquesta manera, per dur a terme aquest enviament de diners només caldrà conèixer el número de telèfon mòbil del destinatari. En aquest sentit, el conseller director general de MoraBanc, Lluís Alsina, va apuntar ahir que “som conscients que Bizum és molt atractiu, però el salt digital de MoraBanc va molt més enllà amb una nova app que aportarà millores diferencials, comoditat i estalvi de temps en les gestions dels clients i clientes de MoraBanc”.

En aquest sentit, a més de Bizum, la nova app també suposa un salt endavant en funcionalitats i usabilitat que “permetrà a MoraBanc mantenir la posició de banc referent en innovació digital a Andorra”, defensa l’entitat. Així, els usuaris tindran una visió de la seva posició global molt més clara i detallada amb menys canvis de pantalla i una navegació més senzilla. També serà possible consultar dades i fer gestions amb contractes diferents del mateix titular sense haver de tancar la sessió. Per a les persones amb inversions, l’actualització del broker online permet millorar el detall i anàlisi de valors amb gràfics més avançats i optimitzats.

“El projecte digital no s’atura mai. Seguim amb el compromís de ser referents en el sector i tenim un full de ruta amb més avenços per a aquest mateix any 2023”, va afirmar Alsina, que va recordar que la visió digital de MoraBanc té com a focus principals l’experiència de l’usuari i integrar el banc dins de l’app i els dispositius mòbils, i així establir una connexió més directa amb més flexibilitat i llibertat.

D’altra banda, l’entitat bancària va recordar que si bé la transformació digital és una prioritat, ho és “sempre amb la premissa de no deixar ningú enrere i ser el més inclusiu possible”. Per això es manté el servei a les oficines sense limitacions, alhora que es fomentarà la divulgació digital entre les persones més grans amb ambaixadors digitals.

tracking