Enquesta de satisfacció

El temps d'espera a urgències és la principal queixa a l'hospital

El SAAS estrena un nou model d'avaluació del servei

Sílvia Bonet ha presentat l'enquesta de satisfacció del SAASL. Q.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El temps d'espera a urgències ha estat la queixa més habitual per part dels usuaris de l'hospital durant el 2022. Així ho ha exposat aquest matí Sílvia Bonet, cap d'Àrea de Qualitat del Servei Andorrà d'Atenció Sanitària (SAAS), qui també ha presentat un nou model d'avaluació de la qualitat del servei de la parapública que es farà a través d'SMS. "Les queixes pel temps d'espera han estat més aviat en els triatges de menys gravetat", ha apuntat Bonet. Altres dels requeriments emesos pels usuaris durant l'any passat estan relacionats amb els protocols d'accés a l'hospital i als centres sanitaris derivats de la covid-19 i amb casuístiques d'organització i tràmits. El 2022 la parapública va recollir 307 respostes lligades amb el seu servei, 191 de les quals eren, 12 reclamacions, 18 suggeriments i 88 agraïments.

El nou model d'avaluació de la qualitat del servei del SAAS presentat aquest matí consisteix en un SMS que s'enviarà als usuaris al finalitzat l'atenció sanitària. El missatge de text contindrà una enquesta i es preveu que cada dia s'envien al voltant de 800 SMS. La iniciativa ja està en funcionament.

tracking