Andorra Turisme destina 12 milions en campanyes publicitàries des del 2021
El Consell General ha respost les preguntes de Pere Baró
El Consell General va publicar ahir a través del butlletí la resposta escrita al conseller general del grup parlamentari Socialdemòcrata, Pere Baró respecte a les preguntes relatives a les campanyes publicitàries efectuades per Andorra Turisme i el Ministeri de Turisme.
En la resposta es mostra que l'any 2021 es van destinar 3.944.555,19 euros en les campanyes d'Hivern2020/2021,Estiudel 2021 i l'AndorraShoppingFestival del 2021. De la mateixa manera, el 2022 van ser 4.966.384,16 euros amb la campanya d'hivern 21/22,Estiu2022 i l'AndorraShoppingFestival. Finalment, aquest any s'han destinat 3.954.758,04 euros, en les campanyes d'Hivern22/23,Esitu2023 i l'AndorraShoppingFestival a més la campanya d'hivern 2023/2024 que s'estan treballant actualment. En total Andorra Turisme des del 2021 ha destinat 12.865.697,4 euros en campanyes publicitàries
D'altra banda, el butlletíexplicaque la societat Andorra Turisme no atorga subvencions per dur a termeesdeveniments, ja que dona suport als actes en forma depatrocini.