Andorra Turisme gasta més de 3 milions d'euros en publicitat
El Consell respon a les preguntes sobre les campanyes de l’entitat
El Consell General va publicar ahir a través del butlletí la resposta escrita al conseller general del grup parlamentari socialdemòcrata Pere Baró, respecte a les preguntes relatives a les campanyes publicitàries efectuades per Andorra Turisme i el ministeri de Turisme. En la resposta es mostra que l’any 2021 es van destinar 3.944.555,19 euros a les campanyes d’hivern2020-2021,estiudel 2021 i l’AndorraShoppingFestival del 2021. De la mateixa manera, el 2022 van ser 4.966.384,16 euros a la campanya d’hivern 2021-2022,estiu2022 i l’AndorraShoppingFestival. Finalment, aquest any s’han destinat 3.954.758,04 euros a les campanyes d’hivern2022-2023,estiu2023 i l’AndorraShoppingFestival, a més la campanya d’hivern 2023-2024, que s’està treballant actualment. En total, Andorra Turisme des del 2021 ha destinat 12.865.697,4 euros a campanyes publicitàries.
D’altra banda, el butlletíexplicaque la societat Andorra Turisme no atorga subvencions per dur a termeesdeveniments, ja que dona suport als actes en forma depatrocini.
El Consell també va donar resposta a les preguntes dels consellers de Concòrdia Pol Bartolomé i Maria Àngels Aché, sobre la prevenció dels efectes de les onades de calor, explicant que s’ha iniciat un estudi per identificar l’impacte del canvi climàtic en la salut.