Empreses

Els usuaris de bus puntuen amb un 8,3 el servei de Coopalsa

L'estudi de satisfacció ha estat realitzat per una empresa externa

Gerent de COOPALSA, Gabriel DallerèsCOOPALSA

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

La valoració final del servei que ofereixCoopalsaals seus usuaris és de notable alt amb una puntuació del 8,3 sobre 10. "Estem molt contents, és una bona nota, és un reconeixement a la feina que fa un gran equip de treball", ha assegurat GabrielDallarès, gerent deCoopalsa.

Aquesta valoració l'ha fet una empresa externa, a partir d'una enquesta a 380 usuaris. L'estudi té una fiabilitat del 97% i es va fer de l'11 de setembre al 7 d'octubre d'aquest any. Aquesta ha estat la tercera enquesta que s'ha realitzat des de l'inici de la concessió, el que permet extreure una opinió fidel del que pensen els usuaris del transport públic, conèixer el seu perfil i veure el grau de satisfacció, per poder implementar millores i augmentar la qualitat del servei.

Segons l'enquesta, el primer aspecte a millorar és el d'oferir més informació a les parades, i obté una puntuació del 6,8 sobre 10. El segon aspecte és el de què s'informi millor de les diverses incidències del servei.Per últim, els usuaris volen que es millori la freqüència de pas dels vehicles.

L'enquesta ha recollit dades demogràfiques del perfil de la persona que utilitza el transport públic. El perfil d'usuari és el d'una dona resident, que fa servir l'autobús diàriament amb un abonament, d'entre 26 i 51 anys, i que està assalariada. La majoria dels usuaris es dedica a l'hostaleria, el comerç o els serveis.

La darrera valoració global supera l'enquesta de principis d'any quan la companyia va rebre una nota del 6,5. La intenció deCoopalsaés continuar fent aquesta enquesta anual per anar millorant el servei i així adaptar-se a les necessitats dels usuaris.

tracking