EMPRESES

Els usuaris puntuen Coopalsa amb un 8,3

Un bus en un trajecte.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La valoració final del servei que ofereixCoopalsaals seus usuaris és de notable alt, amb una puntuació del 8,3 sobre 10. “Estem molt contents, és una bona nota, és un reconeixement a la feina que fa un gran equip de treball”, va assegurar GabrielDallerès, gerent deCoopalsa.

Aquesta valoració l’ha fet una empresa externa, a partir d’una enquesta a 380 usuaris. L’estudi té una fiabilitat del 97% i es va fer de l’11 de setembre al 7 d’octubre d’aquest any. Aquesta ha estat la tercera enquesta que s’ha realitzat des de l’inici de la concessió, fet que permet extreure una opinió fidel del que pensen els usuaris del transport públic, conèixer el seu perfil i veure el grau de satisfacció, per poder implementar millores i augmentar la qualitat del servei.

Coopalsa explota les línies de transport públic de viatgers L2 (Andorra la Vella-Encamp), L4 (Andorra la Vella-Pas de la Casa), L5 (Andorra la Vella-Arinsal), L6 (Andorra la Vella-Ordino) i la línia circular (Andorra la Vella-Escaldes).

Segons l’enquesta, el primer aspecte a millorar és oferir més informació a les parades, que obté una puntuació de 6,8 sobre 10. El segon aspecte és que s’informi millor de les diverses incidències del servei.Per últim, els usuaris volen que es millori la freqüència de pas dels vehicles.

L’enquesta ha recollit dades demogràfiques del perfil de la persona que utilitza el transport públic. El perfil d’usuari és el d’una dona resident, que fa servir l’autobús diàriament amb un abonament, d’entre 26 i 51 anys, i que està assalariada. La majoria dels usuaris es dediquen a l’hostaleria, el comerç o els serveis.

La darrera valoració global supera l’enquesta de principi d’any, quan la companyia va rebre una nota de 6,5. La intenció deCoopalsaés continuar fent aquesta enquesta anual per anar millorant el servei i així adaptar-se a les necessitats dels usuaris.

tracking