L'Andorra Convention Bureau s'enfoca al mercat anglès
L'entitat ha celebrat la 15a assemblea amb la participació de 30 empreses que en són membres
L’Andorra Convention Bureau treballarà aquest 2024 per consolidar-se com a destí de turisme de negocis en el mercat anglès, que ha demostrat un interès creixent en el darrer any i que, a més, és un mercat que ja visita el Principat en períodes vacacionals.
Així s’ha explicat en la 15a assemblea que s’ha celebrat aquest matí i que ha comptat amb la presència d’una trentena d’empreses del país membres de l’entitat, totes vinculades al turisme de negocis i reunions.
Seguint amb la línia de treball de l’any passat, el 2024 es continuarà apostant pels mercats propers, amb accions a França i Espanya. En aquest sentit, es preveu organitzar viatges de familiarització –per donar a conèixer tant l’oferta d’estiu com la d’hivern–, roadshows, formacions i visites comercials, entre d’altres. A més, enguany es rebrà per primera vegada el Global Mice Forum, que comptarà amb un centenar de participants dels mercats espanyol, francès, belga, holandès i anglès.
Creat sota el paraigua d’Andorra Turisme l’any 2010, l’Andorra Convention Bureau és un ens encarregat de la promoció del Principat com a destinació per a la realització d’esdeveniments, reunions, congressos i viatges d’incentius. Actualment, compta amb la participació de 31 empreses del sector privat directament relacionades amb el segment de turisme de negocis.