ENTITATS

Campanya de l'Associació de Defensa de Jovent en Risc sobre les pantalles

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

L’Associació en Defensa del Jovent en Risc d’Andorra (ADJRA) ha llançat una innovadora campanya titulada La vida no cap en píxels: desperta. Aquest projecte busca fomentar un ús conscient i equilibrat dels dispositius digitals, enviant tres missatges diferents destinats a les famílies amb infants i joves mitjançant la distribució de posagots que es repartiran en diferents establiments d’hostaleria i restauració arreu del país. Els tres missatges clau de la campanya són Desconnecta per reconnectar amb tu mateix, en clau de recordatori que la vida no es pot reduir a píxels i d’encoratjament a prendre pauses conscients del món digital per connectar amb les experiències reals; No subestimis el perill, el teu fill necessita protecció, una alerta sobre els riscos associats amb l’ús excessiu de dispositius digitals, especialment entre els joves, i La vida no cap en píxels, desperta, una crida a valorar les experiències humanes autèntiques que no poden ser replicades ni reduïdes a una pantalla.

tracking