ENQUESTA

Els clients puntuen FEDA amb un 8,2

En l'enquesta ha participat 650 persones que han valorat positivament els esforços de gestió, la qualitat de servei i l’atenció prestada

Oficina de FEDAFEDA

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La clientela de FEDA ha qualificat la satisfacció amb l’entitat amb un 8,2 sobre 10 el 2023, una nota superior al 7,8 de l’any 2022, segons FEDA "un any d’un difícil context del sector energètic al qual s’han sobreposat l’entitat i tot el país el 2023".

En l'enquesta ha participat 650 persones que han valorat positivament els esforços de gestió, la qualitat de servei i l’atenció prestada, "per confirmar una satisfacció global més que notable" ha subratllat FEDA a través del comunicat.

Respecte als àmbits millor qualificats, han estatla fiabilitat de servei, els pocs problemes administratius i ràpida resolució d’aquests; així com l’atenció prestada pel personal de FEDA i la seva competència professional. També els esforços per informar sobre els nous projectes i iniciatives de l’entitat, així com l’evolució que ha fet com a grup empresarial.

De l'enquesta també se’n recullen altres conclusions més qualitatives. Per exemple el reconeixement a l’aposta de FEDA per la producció amb renovables, a través de la inauguració del parc solar de Grau Roig, el projecte per a un parc eòlic al pic del Maià o l’impuls del segell Llum Verda, entre altres.

Per altra banda, de l'estudi es desprenen algunes àrees de millora,com la proactivitat en l’atenció personal o les tarifes disponibles. En aquest sentit, la clientela ha valorat la contenció i la competitivitat respecte als països de l’entorn, tot valorant la reinversió que se’n fa en la transició energètica del país.

Altra de les demandes de la clientela és l'actualització de l'aplicació mòbil, de manera que ofereixi informació sobre consums, factures i tràmits en línia.

tracking