Entitats
L'Automòbil Club vol atraure gent més jove al cercle d'associats
El 49% dels socis del club tenen seixanta anys o més, i per això es vol renovar l’entitat
El president de L’Automòbil Club Andorra (ACA), Enric Tarrado, creu que s’ha de “repensar” l’entitat per “donar noves opcions per a la gent jove”. Tarrado va fer aquesta afirmació el passat dimarts durant la roda de premsa prèvia a l’Assemblea General Ordinària de socis, en la qual també va afegir que “l’ACA és l’entitat més antiga del país i l’hem d’apropar a un públic més jove perquè no desaparegui”. Aquestes conclusions es deuen al fet que actualment el 49% dels socis tenen seixanta anys o més, i per això, segons el secretari general de l’ACA, Toti Sasplugas, “volem aconseguir que els joves també es facin seva la marca ACA”. En aquest sentit, el club ja ha començat a reinventar-se oferint serveis adaptats a les noves generacions, com assegurances a un preu reduït per a persones que tenen entre 16 i 29 anys. L’ACA eSports també n’és un exemple, perquè és un projecte digital que pretén impulsar els esports electrònics a Andorra, formar una nova generació de pilots digitals, competir en l’àmbit internacional i promoure la pràctica saludable dels videojocs.
El secretari de l’ACA també va posar sobre la taula que “la IA canviarà el paradigma de les empreses de serveis i ens cau al damunt una segona revolució industrial, per això les empreses que no s’hi adaptin quedaran enrere” i va afegir que des de l’entitat el primer que han de fer és “establir un pla i entendre els reptes que venen”.