JUSTÍCIA
El CSJ aprova el nou Reglament per a l'organització
El text desenvolupa les missions i tasques de les quatre grans àrees de treball
El Consell Superior de la Justícia ha aprovat avui el Reglament d’estructura orgànica que desenvolupa la missió i les funcions de cada àrea o servei amb voluntat de millorar l’organització i execució de les tasques encomanades a cada àrea. Aquestes inclouen la Secretaria General, el Servei Jurídic, el Servei d’Inspecció de l’Administració de Justícia i el Servei de Comunicació.
La secretaria general integra deu estructures funcionals, que gestionen, coordinen i impulsen les actuacions o els tràmits necessaris del seu àmbit de responsabilitat i que integren els Serveis Generals Administratius, l'Àrea Financera i de Gestió Pressupostària, l'Àrea de Gestió de Personal, l'Àrea de Formació, Gestió Documental i Biblioteca Judicial, l'Àrea de Transformació Digital, el Servei de Nuncis Judicials, el Servei de Reprografia, el Servei de Manteniment i Seguretat, el Servei de Recepció i el Servei d'Arxiu Judicial.
El Servei Jurídic i el Servei d'Inspecció de l'Administració de Justícia depenen directament del Consell Superior de la Justícia. Per la seva banda, el Servei de Comunicació depèn directament del president del Consell Superior de la Justícia.
El Reglament d’estructura orgànica del Consell Superior de la Justícia entrarà en vigor l’endemà de publicar-se al BOPA.