Llengua

Cultura Activa denuncia que Andorra Turisme empri l'anglès en la nova campanya

Enlloc del nom 'Shop in Andorra' la plataforma proposa 'Comprem a Andorra'

Imatge de la campanya internacional d'Andorra Turisme

Imatge de la campanya internacional d'Andorra TurismeAndorra Turisme

Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

Cultura Activa, l'associació a plataforma de defensa de la llengua catalana i promotora del seu ús dins del territori nacional, ha denunciat avui a través de X que Andorra Turisme hagi escollit un nom en anglès per a la seva nova campanya de comerç 'Shop in Andorra'.

La plataforma ha proposat a X que el nom fos en català 'Comprem a Andorra' i ha relacionat el fet d'escollir un nom anglosaxó amb els prejudicis lingüístics, que segons la plataforma consisteix en avaluar les llengües d'acord amb idees o opinions extralingüístiques i subjectives. Així, la plataforma defensa que creure que l'anglès és millor que el català en termes de màrqueting és un prejudici lingüístic.

tracking