MARCA DE PAÍS
Andorra Turisme presenta la temporada d’estiu a Espanya
L’entitat manté contactes amb periodistes de Barcelona i Madrid
Andorra Turisme ofereix aquesta setmana una sèrie de trobades amb periodistes espanyols per donar a conèixer l’oferta turística d’estiu al Principat. Les presentacions es duen a terme a Barcelona i Madrid.
La voluntat d’Andorra Turisme és continuar comunicant als mitjans dels països veïns els esdeveniments que se celebren durant la temporada d’estiu, com ara l’Andorra Mountain Music, l’espectacle Sublim, del Cirque du Soleil, els campionats del món de BTT o l’Andorra Taste. També s’hi ha destacat l’àmplia oferta de compres, gastronomia, cultura, esports, benestar i natura.
D’aquesta manera, Andorra Turisme vol refermar el Principat com una destinació de tot l’any, amb activitats i propostes repartides entre totes les estacions. En aquest sentit, el director general, Betim Budzaku, va recordar en un comunicat que en l’última dècada el nombre de turistes anuals al país ha augmentat el 76%, mentre que la xifra s’ha enfilat fins al 94% si només ens fixem en la temporada d’estiu. L’any passat, en els mesos més calorosos, 1,5 milions de turistes van visitar el país.
En el marc de la campanya, dilluns, just abans de l’estrena de la pel·lícula Inside Out 2 a Madrid, els espectadors van veure l’espot d’animació “Andorra, un destino de película”, que vol promoure la destinació entre el públic familiar.