Treball

Aprovat el reglament per a regular els espais de coworking

El nou reglament pretén alliberar pisos ocupats amb la finalitat d'espais compartit de treball

El 'coworking', porta d'entrada

El 'coworking', porta d'entradaArxiu

detail.info.publicated
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

El Consell de ministres ha aprovat, a proposta de la ministra de Presidència, Economia, Treball i Habitatge, Conxita Marsol, el reglament que regula els espais compartits de treball o coworking, tal com estableix la Llei de l’economia digital, l’emprenedoria i innovació. 

La norma determina que cal regular, via reglamentària, aspectes com les superfícies mínimes d'aquestes espais, les característiques mínimes exigibles, el procediment d'autorització d'empreses d'explotació i la regulació detallada del registre dels espais compartits de treball.

El Govern afirma en un comunicat, que els espais de coworking contribueixen a la generació i creixement d'empreses innovadores que situen a Andorra com un país competitiu a l'hora d'emprendre una activitat econòmica. 

El nou reglament pretén alliberar pisos ocupats amb la finalitat d'espais compartit de treball i permetrà la possibilitat de que els comerços d'activitats de despatx oficina es registrin a nivell domiciliari en aquests coworkings.   

Segons informa el Govern, les persones físiques i jurídiques que actualment ja exploten espais compartits de treball o coworking, disposaran d’un termini de sis mesos per complir amb la nova normativa.

tracking