Treball
Aprovat el reglament per a regular els espais de coworking
El nou reglament pretén alliberar pisos ocupats amb la finalitat d'espais compartit de treball
El Consell de ministres ha aprovat, a proposta de la ministra de Presidència, Economia, Treball i Habitatge, Conxita Marsol, el reglament que regula els espais compartits de treball o coworking, tal com estableix la Llei de l’economia digital, l’emprenedoria i innovació.
La norma determina que cal regular, via reglamentària, aspectes com les superfícies mínimes d'aquestes espais, les característiques mínimes exigibles, el procediment d'autorització d'empreses d'explotació i la regulació detallada del registre dels espais compartits de treball.
El Govern afirma en un comunicat, que els espais de coworking contribueixen a la generació i creixement d'empreses innovadores que situen a Andorra com un país competitiu a l'hora d'emprendre una activitat econòmica.
El nou reglament pretén alliberar pisos ocupats amb la finalitat d'espais compartit de treball i permetrà la possibilitat de que els comerços d'activitats de despatx oficina es registrin a nivell domiciliari en aquests coworkings.
Segons informa el Govern, les persones físiques i jurídiques que actualment ja exploten espais compartits de treball o coworking, disposaran d’un termini de sis mesos per complir amb la nova normativa.