Gent Gran

La Creu Roja crea un nou servei de teleassistència a través d'un rellotge

L'entitat destaca que el sistema proporcionarà ajuda i tranquil·litat a les persones afectades i als seus familiars

Presentació de la teleassistència de la Creu Roja mitjançant un rellotge

Presentació de la teleassistència de la Creu Roja mitjançant un rellotgeCreu Roja

Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

La Creu Roja Andorrana ha habilitat un nou servei de Teleassistència Mòbil que permet proporcionar tranquil·litat i seguretat als usuaris i a les seves famílies. El servei està pensat, segons afirma Anna Arias, cap d'Àrea Social de la Creu Roja, per mantenir el benestar de les persones, segons informa en un comunicat.

Les persones usuàries que es trobin en una situació d'emergència. només hauran de prémer el botó del rellotge i contactaran immediatament amb el Centre d'Atenció de la Creu Roja, disponible 24 hores. Aquest sistema proporcionarà tranquil·litat, seguretat, immediatesa i acompanyament a la persona afectada, segons destaca l'entitat. 

L'organització ha anuncait que, paral·lelament, està treballant per implementar el Detector de caigudes B8, que detecta caigudes i realitza trucades automàtiques en mans lliures, i el Localitzador de persones LOPE, que permet conèixer la ubicació de persones que poden desorientar-se.   

tracking