BENESTAR DE LA GENT GRAN

Nou servei de teleassistència de la Creu Roja via el rellotge

Dissenyat per donar una resposta eficient a situacions d’emergència

Presentació del servei de la Creu Roja, ahir.

Presentació del servei de la Creu Roja, ahir.Agències

Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Creu Roja Andorrana va llançar ahir un nou servei de teleassistència mòbil destinat a la gent gran que es trobi en situacions de risc o emergència i que consisteix, únicament, a prémer un botó del rellotge. Aquest gest servirà per contactar immediatament amb el centre d’atenció de la Creu Roja, disponible les 24 hores del dia cada dia de l’any. “El sistema ens permet oferir assistència immediata i coordinar la resposta necessària, sigui amb la família o amb els serveis d’emergència”, va explicar el coordinador del servei de teleassistència, Toni Calvente, durant la presentació de la mesura. El sistema promet proporcionar tranquil·litat a les persones usuàries i als seus familiars tant dins com fora de la llar.

“El sistema ens permet oferir assistència immediata i coordinar la resposta necessària”
Toni Calvente, Coord. teleassistència Creu Roja
 

Paral·lelament, la Creu Roja també està treballant en la implementació de noves funcionalitats del dispositiu per millorar encara més aquest servei. Una d’aquestes és el detector de caigudes B8, que realitza trucades automàtiques amb mans lliures, enviant un missatge d’alerta al centre d’atenció. “Aquest dispositiu ens permet respondre ràpidament a incidents de caiguda, localitzant la persona mitjançant GPS i oferint una resposta immediata i personalitzada”, va comentar Calvente.

tracking