SOLIDARITAT
Nova campanya de donació de sang de la Creu Roja
Es farà del 09 a l’11 de juliol al Centre de Congressos d’Andorra la Vella

Ciutadans donant sang
La Creu Roja Andorrana anuncia la segona campanya de donació de sang de l’any. L'entitat ha apuntat que la iniciativa es durà a terme els dies 9, 10 i 11 de juliol al Centre de Congressos d’Andorra la Vella.
L’esdeveniment tindrà lloc al Centre de Congressos d’Andorra la Vella i l’horari serà d’11:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:00 h. Els requisits per donar sang inclouen tenir entre 18 i 70 anys, pesar més de 50 kg, haver esperat un mínim de dos mesos des de la darrera donació, no estar en dejú i tenir ganes d’aportar i marcar la diferència.
Aquesta iniciativa compta amb el suport del Comú d’Andorra la Vella, el Servei Andorrà d’Atenció Sanitària, el Banc de Sang i Teixits de Catalunya, la Fundació Josep Carreras contra la leucèmia, l’Organització Catalana de Trasplantaments i el Centre Comercial Andorrà Super U.