EPIZEN
Family Cash arrenca amb l’objectiu d’aturar la fugida de clients
El president de Grup Pyrenées destaca del nou espai l’”oferta molt competitiva”
El nou hipermercat del centre comercial Epizen, de la cadena espanyola Family Cash, va obrir portes ahir amb “una afluència record”, segons va detallar Grup Pyrenées. La nova marca de la gran superfície laurediana té el clar objectiu de vèncer la competència de la Seu, com va remarcar el director d’operacions de Grup Pyrenées, Octavi Bardera. “A Andorra feia falta un model com aquest, en el que la qualitat i el preu no estan gens renyits, probablement podem afirmar que ja no és necessari baixar a la Seu d’Urgell per trobar uns preus competitius i amb una qualitat excel·lent.” Amb 42 establiments repartits per tota la península, la companyia fundada per la família Canet Ferrero va ser declarada la cadena d’hipermercats més barata d’Espanya el 2023, segons l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU).
El director general de Family Cash, José Canet, va explicar que “aquest nou establiment neix amb la voluntat d’aportar valor afegit a l’oferta comercial d’Andorra. Volem ser atractius, i ho serem, tant per als compradors que són d’aquí com també per als que venen dels territoris fronterers i els turistes en general”. El president de Grup Pyrénées, Patrick Pérez, va destacar al seu torn que “aquest nou hipermercat és i serà un nou actiu per a l’economia andorrana. Un gran espai comercial amb una oferta molt competitiva”.
José Canet va estar present a la jornada inaugural acompanyat d’una nodrida representació de professionals de la cadena i va agrair “l’escalf rebut pel públic”. Amb prop de 30.000 referències, l’oferta de l’hipermercat inclou articles i productes d’alimentació, begudes, higiene personal, neteja, parament de la llar, ferreteria, jardineria, tèxtil, mascotes, joguines, papereria, llibreria, accessoris d’automòbil, electrònica i electrodomèstics.