ONZENA EDICIÓ DE L'ESDEVENIMENT

Més de 800.000 euros per atraure el turisme de compres

Shop in Andorra pretén assolir els 600.000 visitants al novembre

Budzaku i Torres en la presentació.

Budzaku i Torres en la presentació.SFG

Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

Shop in Andorra: Experts en Compres arriba a partir del 8 de novembre amb una visió centrada en el turisme prèmium i familiar, en una 11a edició que pretén assolir els 600.000 visitants al llarg del mes vinent. Segons va declarar el director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, durant la presentació, “se cerca el turisme de 365 dies i de 360 graus”. “Volem vendre el país com un destí de compres que es combina amb els esdeveniments”, va confirmar la directora de màrqueting d’Andorra Turisme, Noemí Pedra. Així doncs, l’entitat pretén continuar amb el festival, que serveix com a revulsiu per al comerç abans de la temporada d’hivern, que s’iniciarà amb un fòrum d’experts en compres amb ponències sobre el comerç.

Amb un pressupost de 820.000 euros, una quantitat similar a la de l’any 2023, el festival tornarà a reactivar el país durant tres caps de setmana de novembre, un dels períodes més complicats de l’any. “És dona la versió 2.0 de l’Andorra Shopping Festival”. Així ho va manifestar el ministre de Turisme, Jordi Torres, que va voler realçar la nova marca creada per Andorra Turisme, amb la qual Andorra ha d’esdevenir “un destí de compres”. En aquest sentit, s’han establert diferents accions per pal·liar la disminució global de les compres, així com per atraure un perfil turístic familiar i de més poder adquisitiu, tal com va esmentar Budzaku.

El festival es complementa amb l’Andorra a Taula.

tracking