Mobilitat
Retencions de sortida del Principat direcció Espanya
Les cues no superen el quilòmetre
Les retencions de sortida del Principat per la frontera del riu Runer tornen a ser presents un altre dia. Les cues a la General 1 han començat al voltant de tres quarts de tres de la tarda i no superen el quilòmetre.
La General 3 i 4 d'entrada a la Massana en sentit nord i sud també estan experimentant trànsit dens, que ha començat poc abans de les quatre de la tarda i que afecta l'interior de la parròquia. En sentit nord, les cues comencen a Sispony, mentre que en sentit sud les retencions comencen passat Erts.
Les cues també són presents a la capital, afectant l'interior de la parròquia així com l'avinguda Salou i Tarragona en sentit sud. La General 2 d'entrada a Canillo i Encamp en sentit sud també acumula desenes de vehicles que provoquen retencions.