TECNOLOGIA

Neix Monnet, l'assistent amb IA sobre l'acord per a juristes

L'eina basa les respostes en més de 8.000 documents oficials 

Presentació de Monnet

Presentació de MonnetÀ.R.

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Una nova eina per informar-se sobre l'Acord d'Associació ha arribat. Monnet.ad, que rep el nom de Jean Monnet, un dels fundadors de la Unió Europea, és un buscador amb IA que respon a tots els dubtes que puguin sorgir sobre l'acord amb Europa basant-se en més de 8.000 documents jurídics oficials.

Els idearis han estat l'advocat Josep Antoni Silvestre i l'enginyer Eric Risco, que han treballat durant tres mesos en la creació de l'eina destinada principalment a juristes, però que pot fer servir tothom de manera gratuïta.

L'objectiu, segons han explicat a la presentació, és "oferir opinions objectives i informació neutral i actualitzada" sobre el text, perquè després cadascú pugui fer les valoracions pertinents.

tracking