Creat:

Actualitzat:

Durant tot el mes d’agost, a Sant Julià de Lòria habiliten un carril més de pujada, a l’avinguda Francesc Cairat, i n'anul·len un de baixada. No diré que la mesura sigui inadequada, ja que certament facilita l’entrada al país, però sí que m’atreveixo a afirmar que es tracta d’una mesura molt perillosa. M’explico. El perill consisteix en els vehicles que baixen i enfilen la rotonda de la plaça Laurèdia, tant si el fan servir tan sols per girar i baixar com si venen des de l’avinguda Rocafort i han de continuar baixant. Tot d’un cop s’ha d’envair precipitadament el carril de la sortida del túnel de la Tàpia sense visibilitat i amb els vehicles que surten d’aquest túnel a velocitats superiors als 40 km/hora permesos. Cal recordar també als veïns de l’edifici Riera que surten del seu aparcament amb un sol carril de baixada (amb el perill que comporta), a banda, que han d’anar a girar a la rotonda de Fontaneda, peti qui peti, per anar en direcció a Andorra la Vella. El mateix que succeeix amb tots aquells vehicles que pretenen anar al centre vila. L’única solució a aquest problema del trànsit és l’acabament de la desviació amb la baixada directa des del túnel de la Tàpia per l’altra banda del riu, que no s’ha fet, segons diuen, per manca de pressupost. Penso que l’acabament d’aquesta desviació era molt més important que altres absurditats que s’han fet i pagat, com per exemple l’enllaç de baixada des de l’avinguda Francesc Cairat fins a la rotonda de Fontaneda, que forma precisament part d’aquest acabament. És indispensable per al país enllestir aquesta desviació i deixar-nos estar d’invents del TBO.

tracking