Notícies d'empresa
CCA digitalitza la targeta de fidelització
La nova Fidelia permet guardar còpia virtual dels tiquets de compra i consultar el catàleg
Centre Comercial Andorrà fa un pas endavant cap a la digitalització i posa en marxa la versió digital de la seva targeta de fidelització de clients, Fidelia. A part de la comoditat que suposarà per al comprador, aquesta innovació permetrà reduir de manera notable l’ús de paper en les transaccions comercials.
La targeta Fidelia permet a l’usuari gaudir de descomptes en productes seleccionats i de gratuïtat en el servei a domicili, pagar a final de mes i finançar les compres fins a sis mesos sense interessos. En la seva versió digital, a més, guarda còpia dels tiquets de compra i dona la possibilitat de consultar els catàlegs comercials i de fer la compra en línia als diferents llocs d’e-commerce del grup.
Amb motiu del llançament, les primeres descàrregues de l’aplicació gaudiran d’un 5% de bonificació en les compres als supermercats SuperU a CCA i U Express a Encamp.
L’usuari pot configurar l’aplicació per rebre notificacions d’ofertes i cupons. Aquests es generen de manera personalitzada per a cada client, en funció dels seus interessos i necessitats. L’usuari també pot estipular, si ho desitja, que a l’hora de pagar no s’emeti tiquet en paper, contribuint així a evitar el malbaratament d’aquest recurs.
En l’acte de presentació de l’app, la directora de màrqueting de Centre Comercial Andorrà, Montse Resina, ha explicat que “l’aplicació té com a objectiu fer l’experiència de compra més còmoda i eficaç i s’emmarca en la política del grup d’oferir contínuament als nostres clients nous conceptes de botiga i nous canals de comunicació”.
L’app es pot descarregar al web www.cca.ad/promo/app o directament des de Google Play i Apple Store. El seu ús és molt intuïtiu, però per als usuaris menys avesats a les noves tecnologies l’empresa ha previst diferents canals d’acompanyament: d’una banda, s’ha penjat al web un vídeo que explica pas a pas com instal·lar i utilitzar l’aplicació i s’han repartit díptics informatius pels diferents establiments i, de l’altra, durant els propers dies els clients trobaran al centre comercial hostesses i hostes, a qui podran demanar que els ajudin a resoldre qualsevol dubte que puguin tenir al respecte. També es podran dirigir al departament d’Atenció al Client del mateix centre comercial.
La nova targeta digital CCA Fidelia servirà tant per a les compres al centre comercial CCA (inclòs el supermercat SuperU i les botigues del passatge Biscariet) com per als establiments del grup situats en altres ubicacions, com les botigues de l’avinguda Meritxell Muy Mucho, Foot on Mars i Parfois, la botiga de flors i mascotes Natturals, el supermercat U Express a Encamp o el centre de ferreteria i bricolatge Mr. Bricolage.
L’empresa recalca que l’aplicació no deixa obsoleta la targeta física, que es podrà seguir utilitzant amb tota normalitat com fins ara. CCA ha estat un comerç pioner a Andorra en la instauració de targetes de fidelització de clients: cal recordar que Fidelia porta en funcionament des del 1982.