‘Lo Mandongo’ tanca l’edició amb la venda de 2.100 menús
El comú estudia realitzar unes noves jornades gastronòmiques a l’estiu
En total, els vint-i-dos restaurants participants han venut 2.100 menús. Els restaurants que han tingut més èxit han estat els que estan especialitzats en cuina típica de muntanya, ja que Lo Mandongo s’associa a la tradició de la matança del porc, va explicar el comú en un comunicat. El departament de Turisme i Dinamització Comercial mantindrà taules de treball per analitzar la millora de les accions encaminades a la promoció de la cuina local. Un dels temes que es tractaran és l’ampliació de la Massana Fogons, que engloba totes les propostes relacionades amb la gastronomia, per oferir unes jornades gastronòmiques que es realitzarien a l’estiu. En el seu dia, el comú va dir que l’objectiu de la corporació és programar un calendari d’esdeveniments gastronòmics vinculats amb les diferents èpoques de l’any. Les jornades són el fruit del treball conjunt de la corporació de la Massana i els restauradors de la parròquia. Els vint-i-dos restaurants han ofert menús centrats en la carn de porc, ja que és un dels productes estrella de la cuina andorrana durant els mesos de més fred. L’any passat van participar a la iniciativa un total de 24 restaurants, dos més que enguany. Els establiments van repartir uns 1.200 menús durant els 40 dies que va durar Lo Mandongo.