Grandvalira incrementa un 10% els ingressos provinents de la restauració

Torreño també destaca l’augment de facturació de les activitats d’aventura en un 10%

48473.jpg

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Grandvalira va fer aquesta temporada un pla d’inversió “molt agressiu” pel que fa a la restauració, i segons va detallar el director de màrqueting del domini, Alfonso Torreño, el resultat ha estat “més que satisfactori”. I és que malgrat que encara no es disposa dels números definitius de tancament va avançar que la facturació pel que fa a la restauració s’ha incrementat un 10%. “La despesa mitjana dels clients a l’estació ha estat més alta que la de l’any passat i això va lligat a la inversió”, va explicar, recordant que “les ter­rasses s’han dotat de més espai, s’han millorat les cartes, la qualitat dels productes i tenim els espais més enfocats als clients que tenim”. Un altre dels fets que va destacar és que a les enquestes de satisfacció una de les coses més ben valorades és el servei que ofereix el personal. D’altra banda, també s’han incrementat un 10% els ingressos procedents de les activitats d’aventura. “La gent passa més temps a l’estació i l’objectiu és aquest, aconseguir ser un lloc que vagi més enllà d’unes pistes d’esquí”, va exposar. Pel que fa a la procedència dels clients, va indicar que s’ha pogut frenar la caiguda del mercat rus i que segueixen creixent l’espanyol, el francès i l’anglès. A més, es van obrint noves vies en el mercat polonès i l’israelià. “És l’estructura idònia i ens hi sentim còmodes perquè no tenim tot l’esforç en un sol mercat”, va destacar. Quant a la propera temporada, es preveu mantenir la inversió sobre els 8 milions d’euros i s’està estudiant si s’incrementa el preu del forfet, un augment, però, que no seria “molt alt”.

tracking