Una quarantena de comerços participen a la 6a Braderie
Els organitzadors esperen que l’activitat econòmica comenci a “remuntar”
La sisena edició de la Braderie comptarà amb la participació d’una quarantena de comerciants. El mercat d’oportunitats del Pas de la Casa es va inaugurar ahir amb la venda de productes amb importants descomptes, de temporades anteriors però també actuals. Fins diumenge, a banda de carrers plens de productes en oferta per als clients, també hi haurà animacions al carrer, espectacles infantils, concerts i inflables per tal de portar el màxim de turistes i de compradors a la població.
El president de la Iniciativa Publicitària, Jean-Jaques Carrié, que organitza la fira, va explicar que l’objectiu és treballar des de l’associació per organitzar un esdeveniment almenys un cop al mes. Carrié es va mostrar prudent sobre les expectatives de venda, tot i que confia que sigui el punt d’inflexió per començar a “remuntar” després de “dos mesos complicats” per culpa de les vagues a França. Així mateix, va destacar que treballen amb l’objectiu de poder fer activitats “un cop al mes” que puguin portar més turistes al Pas.
Per la seva banda, el cònsol major d’Encamp, Jordi Torres, va celebrar que la Braderie ja estigui “consolidada” al Pas, i hi va afegir que des de la corporació treballen per millorar la imatge de la localitat i poder portar “un turisme de qualitat”. Segons Torres, la voluntat és “anar millorant el nombre d’activitats”. Així, va assegurar que el Pas “és un poble molt actiu amb un volum comercial al nivell d’Andorra i Escaldes”, i va recalcar que el que cal fer “és millorar la imatge dels aparadors i dels carrers” i fer-ho “al més aviat possible”.