El mercat Braderie clou amb menys afluència de visitants
Els organitzadors destaquen la bona rebuda de les activitats paral·leles
La sisena edició del mercat de les oportunitats del Pas de la Casa, la Braderie, va cloure ahir amb una afluència de visitants menor que la de l’any passat però amb una bona rebuda de les activitats paral·leles a la fira, com les animacions al carrer, els espectacles infantils o els concerts. Segons va destacar Jean-Jacques Carrié, president de l’entitat que organitza aquest mercat on es poden trobar descomptes de fins al 80% en productes de temporades anteriors però també actuals, “hem treballat una mica menys que l’any passat”, ja que malgrat que dissabte va anar “molt bé” i molta gent va passejar per la mostra, divendres i ahir va ser més fluix. L’empresari va assenyalar que el flux de visitants francesos va ser escàs ahir a la tarda pel partit de la selecció francesa.
Carrié va detallar que ha rebut peticions dels comerciants de la població perquè la Braderie se celebri més d’una vegada a l’any però que de moment no preveu aquesta opció per l’elevat cost econòmic que suposaria. “Tothom ens diu que hem de renovar més, la gent està encantada”, va assegurar, tot afegint-hi que la Braderie se seguirà realitzant, de moment, el primer cap de setmana de juliol.
Carrié va posar de manifest que el temps va acompanyar i que els comerciants van quedar molt contents. Tot i que encara s’ha de fer el balanç econòmic amb cada participant, la valoració general és que “s’ha treballat molt bé”, sosté. L’empresari va remarcar que no tots però sí la majoria de botiguers del Pas de la Casa han participat en la nova edició del mercat de les oportunitats.