El nombre de treballadors del 'contact center' creix un 68%
Andorra Telecom també ampliarà les dimensions de les instal·lacions
El contact center internacional Espic, és a dir, el call center d’Andorra Telecom, ubicat a l’edifici Els Arcs de la Massana, ha experimentat un creixement durant el primer any de vida, segons va informar ahir l’empresa. En tot aquest temps s’han incorporat 19 treballadors més a la plantilla, fruit de la consolidació dels usuaris i del suport als serveis d’atenció al client d’una multinacional. Així, l’equip ha passat de 28 efectius el febrer del 2015 a 47 aquest mes, un augment del 68%. En les pròximes setmanes es preveu la incorporació de cinc agents fins arribar a 52 treballadors. A conseqüència d’aquest augment, el consell d’administració d’Espic ha decidit ampliar les seves instal·lacions a la segona planta del mateix edifici.
Espic presta els seus serveis a quatre empreses del país, la companyia internacional d’òptica Indo i la marca de components informàtics D-link. De fet, el call center també assumeix els serveis d’atenció telefònica de D-Link al Regne Unit, Itàlia, França, Portugal i Espanya. Això ha comportat la incorporació de treballadors amb domini d’aquestes llengües i amb formació en informàtica, segons van indicar.
El director d’Espic, Joan Foix, va valorar molt positivament l’evolució del call center i va dir que “demostra no tan sols la confiança mostrada per empreses andorranes, sinó que es pot prestar, des del país, un servei de qualitat i competitiu al mercat internacional”. Espic és fruit de l’aliança d’Andorra Telecom i de l’empresa espanyola MST Holding-Medios y servicios Telemáticos, SA.