Caldea vol construir una piscina transparent a sobre del riu Valira
El director general del termolúdic va dir que encara era un projecte inicial però que “serà espectacular
i consolidarà la marca”
Miguel Pedregal, director general de Caldea-Inúu, va presentar com a projecte de futur la construcció d’una nova piscina termal panoràmica en la qual tant les parets com el terra seran completament transparents. “És una idea espectacular i contribuirà encara més a consolidar la marca Caldea”, va indicar. Aquesta nova instal·lació, que penjaria a vuit metres d’alçada per sobre del riu Valira, estaria ubicada a l’espai que ara ocupa el jacuzzi exterior, de manera que no caldria començar les obres de condicionament des de zero. “L’actual piscina ja penja uns quatre o cinc metres i, per tant, només caldria ocupar l’espai actual”, va dir Pedregal. Durant la junta general ordinària de la Semtee, la societat que explota el termolúdic, que es va celebrar dimarts a la sala d’actes del comú d’Escaldes-Engordany, el director general va expressar la voluntat de fer-la realitat, però va reconèixer que el projecte “encara està en una fase molt inicial i hem de demanar permís a l’arquitecte perquè ell decidirà si s’adequa a la línia de l’edifici”. De totes maneres, va explicar que ja s’han contractat els primers estudis per “conèixer la viabilitat tècnica del projecte i també l’econòmica”.
La junta general va servir per posar al dia els accionistes dels plans immediats i de futur que encara la direcció del termolúdic, que com van assegurar “va encaminada a millorar l’experiència dels clients i, per això, cal ser innovadors i poder oferir experiències úniques”.
Nova il·luminació
Una de les novetats d’aquesta temporada serà la il·luminació de la façana exterior de l’edifici, que “està a punt de ser una realitat i l’estrenarem el pròxim mes de setembre”, va dir Pedregal, qui també va assegurar que els llums LED permetran canviar el color i faran una gran varietat de formes diferents, de manera que “ressaltarà l’arquitectura avantguardista del nostre edifici”. En paral·lel s’inaugurarà la nova botiga del termolúdic, un espai on amb prou feines s’havia fet cap millora els últims anys, però ara “volem donar-li una volta sencera i canviar-li la il·luminació i el mobiliari. També canviarem tota l’oferta de productes de marxandatge per reforçar la nostra marca en aquest camp”, va expressar el director general.
Comunicació, el pròxim repte
Des de Caldea es vol renovar i millorar l’estratègia de comunicació. L’objectiu és fer-lo més visible a les xarxes socials però alhora també es vol mantenir els elements publicitaris més comuns, com ara els espots a la ràdio i la televisió o els anuncis en premsa. Pedregal va mostrar als accionistes la campanya que es va llançar per presentar Likids, però va assegurar que el futur passa “per les noves pautes de comunicació. Tenim voluntat de permanència en el temps i les generacions futurs són el nostre repte. És per això que volem ampliar la nostra presència a Instagram, Facebook o YouTube i des d’ara volem incloure aquests canals a qualsevol campanya de comunicació que llancem perquè és on millor es mouen”, va dir.
NO DONEN PER PERDUT EL CASINO
Pedregal va confirmar que segueixen treballant amb la idea que el casino pugui instal·lar-se al termolúdic. El director general va aprofitar la pregunta d’un dels accionistes per explicar que han tingut “diverses visites de les empreses més importants que volen presentar-se al concurs d’adjudicació i moltes han mostrat una gran satisfacció amb el nostre local”. Pedregal té molt interès que el casino entri a l’edifici i va afirmar que “totes les parts estem en espera que el Govern tregui el plec de bases del concurs i les empreses puguin presentar-s’hi. Esperem que la guanyadora hagi triat el nostre espai i el casino vingui a Caldea”.