L’estació de Vallnord-Pal Arinsal va tancar la temporada d’estiu amb 120.000 visitants i un increment en vendes del 30,3% respecte a l’any passat, segons va informar a través d’un comunicat. Aquestes xifres representen un 9,1% del total que genera l’estació, un 1% superior a l’any passat, i molt a prop de la fita que es van marcar els seus dirigents, com és que les activitats d’estiu poguessin arribar a representar el 10% de la xifra neta de negoci.
Els grans èxits d’aquesta temporada han estat l’ampliació de l’oferta gastronòmica, l’ús de l’Snowplus per a classes particulars i col·lectives de BTT, tant per a infants com per a adults, el Pump Track, el circuit modular d’asfalt apte per a bikers i skaters, i la tirolina de 340 metres que es va estrenar al juny.
La gran ocupació d’aquesta temporada es pot explicar, en part, per la gran quantitat de proves esportives que s’han fet, com ara la Copa del Món UCI d’MTB, el Mundial Master UCI d’MTB, la Maxiavalanche Europe Cup o la Copa Catalana DHI.