Caldea creix el 3% i supera els 400.000 usuaris durant el 2017

Likids gairebé triplica les visites i Inuú les manté a un preu superior

Caldea creix el 3% i supera els 400.000 usuaris durant el 2017Fernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Caldea va tancar l’any amb 400.965 visites, un 3% més que l’anterior, i la seguretat que en l’àmbit econòmic el termolúdic tindrà una millora d’ingressos que permetran complir l’objectiu de finalitzar l’exercici amb un resultat net positiu. Segons la directora de màrqueting i vendes, Patrícia Garcia, aquestes xifres són “d’abans de la crisi. Feia temps que no les teníem i això que ara ja no busquem tant els grans grups com abans”, va comentar. En total són 14.000 persones més les que han visitat Caldea aquest any respecte a l’anterior i bona part de l’èxit es concentra en quatre mesos, abril, juliol, agost i desembre. “Tot el país té encara una estacionalització turística molt gran. La Setmana Santa va permetre allargar l’hivern fins a mitjan abril. El Cirque du Soleil ens va ajudar al juliol i a l’agost vam fer rècord, per acabar l’any amb un gran pont de la Puríssima”, va explicar Garcia.

Etiquetes:

Només a l’octubre es va generar certa preocupació per la situació política a Catalunya, ja que Espanya representa el 80% dels clients de Caldea i el 90% d’aquests són catalans, però “el vam salvar més o menys i no hi va haver més problemes”. Likids ha triplicat gairebé les seves estadístiques del 2016 i ja supera els 11.500 infants, mentre que Inuú ha mantingut les xifres, això sí, amb un preu més elevat. “Per a aquesta instal·lació no busquem la massificació, sinó fidelitzar la clientela que ja tenim i que paga un preu més elevat per gaudir-la”, va manifestar la directora de màrqueting.

El 2018 esperen créixer encara l’1% respecte al 2017 i ja han apujat el preu de l’entrada un 3%.

tracking