El Palau de Gel incrementa un 4% la facturació del primer trimestre

Entre gener i març hi van passar més de 10.000 persones, una xifra superior a la de l’any passat, gràcies al patinatge i el kàrting

El Palau de Gel incrementa un 4% la facturació del primer trimestreArxiu

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El Palau de Gel va tancar els tres primers mesos de l’any i la temporada d’hivern amb un increment del 4% en la facturació i més de 10.000 usuaris. La directora de la instal·lació, Mònica López, que s’estrenava en el càrrec després de prendre el relleu a Francesc Oriol, el passat mes de gener, valorava molt positivament les dades econòmiques però també les de visitants. “Estem molt satisfets perquè un any més creixem en beneficis però som conscients que encara tenim un marge important de millora. A més, els usuaris també augmenten gràcies a les activitats que oferim.” La situació econòmica de la instal·lació millora cada any, però encara pesa molt la inversió que ha de fer el comú perquè els números surtin, tot i que en el tancament de comptes del 2017 ja es va veure que el Palau de Gel és capaç d’autofinançar-se en més del 80%. En aquest sentit, López va indicar que “la nostra voluntat és mantenir aquest creixement i intentar dependre el mínim possible del comú. Per això és una bona notícia començar l’any amb un creixement econòmic important”.

Etiquetes:

El dia amb més visitants va ser el dissabte de Setmana Santa, recordava la directora, que hi va afegir que “una part de l’èxit es deu a la bona impressió que han deixat les nostres activitats, especialment el kàrting”, encara que la principal segueix sent el patinatge sobre gel. “Ha estat una sorpresa relativa perquè pensàvem que funcionaria molt bé però al final ha estat bastant espectacular l’acollida que ha tingut”, va admetre.

La temporada d’hivern és la més important de l’any, tant per ingressos com per afluència de visitants, per tant ara començarà la baixa, malgrat que a l’estiu remunti una mica. “Estem preparats per afrontar-la, hem ideat alguna novetat que en breu farem pública. Per exemple, estem treballant per ampliar el kàrting infantil, que funciona amb pedals”. Aquesta activitat ja estava operativa, però també va tenir una bona resposta, així que en lloc de fer-la només un dia a la setmana s’ampliarà a més. “Ho vam fer l’estiu passat però vam començar tard i ho vam publicitar poc, així que enguany engegarem la campanya abans”, va avançar López. En general el perfil del client que es busca és el nacional, ja que a l’hivern “els turistes venen de tot arreu i a l’estiu potser busquen una mica més la platja. Un públic que sempre tenim és el propi, per això ens centrarem a captar la seva atenció”. Per altra banda, és una època on els centres escolars i els esplais acostumen a fer-hi estades, igual que algun club esportiu. “Són mesos molt poc turístics, com a tot el país, i per això volem cuidar i buscar el públic andorrà”, explicava López, que també deia que “seguirem confiant en els aniversaris i festes que organitzem per a adults i infants”.

Mònica López es mostrava “optimista” amb els mesos que vindran, ja que “el fet d’haver començat l’any d’aquesta manera tan positiva ens dona confiança per seguir treballant amb aquesta filosofia i tenim uns bons presagis de cara a l’estiu”. L’objectiu que s’ha fixat la direcció del Palau de Gel és “aguantar aquestes xifres, i si ho aconseguim, acabarem l’any molt bé, però queden molts mesos i hem de ser prudents”, va finalitzar.

tracking